Servis

​​​​

Pokud dojde k jakékoliv poruše či poškození, postaráme se o profesionální servis.

Naším cílem je, abyste byli s produkty od Halenda group maximálně spokojeni a pravidelné servisování je jedním z aspektů, které k jejich správnému fungování patří. Neváhejte se na nás proto v případě potřeby obrátit.

 

Nahlášení servisu a reklamace

V případě požadavku na záruční i pozáruční servis vyplňte, prosím, níže uvedené formuláře. Uveďte na sebe kompletní kontaktní údaje a podrobný a co nejpřesnější popis závady a číslo faktury za zboží. Bez těchto údajů není možné zakázku identifikovat.

Každá objednávka servisu musí být písemná. Telefonické objednávky nepřijímáme. Doba pro vyřízení záručního servisu je 30 dní. Pro domluvení konkrétního data budete předem kontaktováni vedoucím servisního oddělení – p. Pavlem Beranem. U nezáručních servisů vybíráme peníze v hotovosti ihned po jeho skončení.

 

Sazby za servisní práce

Touto částkou účtujeme každou započatou hodinu práce. U marného výjezdu (neuznaná reklamace) rovněž účtujeme výše uvedené sazby. Ceny nezahrnují případné náhradní díly, či komponenty. Uvedené ceny jsou bez DPH.

 

Upozornění

Při prodloužených zárukách garantujeme dodání dílu (materiálu) či jeho opravu ZDARMA. Jeho případná instalace a demontáž není předmětem prodloužených záruk. 

Na prodlouženou záruku, která je poskytována nad rámec základní záruční lhůty, se nevztahuje 30ti denní lhůta pro vyřízení reklamace. 

Servisní práce v rámci programu SOMFY ASSISTANCE jsou účtovány zvláštní sazbou (1.470,- Kč bez DPH servisní zásah 30 min. a 1.730,- Kč bez DPH servisní zásah 60 min).

Kontaktní formulář

Tento web je chráněn službou reCAPTCHA a vztahují se na něj Zásady ochrany osobních údajů a Podmínky služby společnosti Google.
* - povinné položky